Bir G/Ç aygıt hatası nedeniyle istek yürütülemedi Çözümü

  1. Yöntem 1: CD sürücünüz için IDE Kanalı Özellikleri'nde aktarım modunu değiştirme

    1. Başlat'ı tıklatın, Bilgisayarım'ı sağ tıklatın ve sonra Yönet'i tıklatın.
    2. Bilgisayar Yönetimi (Yerel) altında, Aygıt Yönetimi'ni tıklatın.
    3. Sağ tarafta, IDE ATA/ATAPI denetleyiciler öğesini genişletin.
    4. CD sürücünüzün bağlı olduğu kanalı sağ tıklatın ve sonra Özellikler'i tıklatın. Genellikle bu kanal İkincil IDE Kanalı'dır.
    5. Gelişmiş Ayarlar sekmesinde, CD sürücünüzü temsil eden aygıtın Aktarım Modu kutusunda Salt PIO'yu tıklatın. Genellikle bu aygıt Aygıt 1'dir. Sonra Tamam'ı tıklatın.

    İkincil IDE kanal aygıtı 1 için aktarım modunu değiştirdikten sonra sorun çözülmezse, CD sürücünüzün konumu bu olmayabilir. Aktarım modunu yeniden DMA kullanılabiliyorsa olarak değiştirmek için aynı yordamı kullanın. Sonra, sorun çözülünceye kadar IDE aygıtlarının aktarım modunu aşağıdaki sırayla değiştirmek için bu adımları yineleyin:

    * Birincil IDE kanalı, aygıt 1
    * İkincil IDE kanalı, aygıt 0

    Not Birincil IDE kanalı, aygıt 1 önyükleme diskinize bağlıdır. Bu genellikle, işletim sisteminizi içeren sabit disktir.



    Yöntem 2: Aygıt Yöneticisi'nde aygıtın durumunu denetleme
    Aygıt yöneticisinin doğru çalıştığından emin olmak için Aygıt Yöneticisi'nde aygıtın durumunu denetleyin.

    Daha fazla bilgi için, Microsoft Bilgi Bankası'ndaki makaleyi görüntülemek üzere aşağıdaki makale numarasını tıklatın:
    283658 NASIL YAPILIR: Windows XP'de Aygıtları Yönetme



    Yöntem 3: Donanımınızın üreticisine başvurma
    Kullanabileceğiniz bir bellenim veya aygıt sürücüsü güncelleştirmesi olup olmadığını belirlemek için donanımınızın üreticisine başvurun.

    Üreticiye başvurma konusunda bilgi için, Microsoft Bilgi Bankası'ndaki makaleyi görüntülemek üzere aşağıdaki uygun makale numarasını tıklatın:

    65416 Donanım ve yazılım satıcıları iletişim bilgileri, A-K

    60781 Donanım ve yazılım satıcıları iletişim bilgileri, L-P (Bu bağlantı, bir kısmı veya tamamı İngilizce olan içeriğe işaret edebilir)

    60782 Donanım ve yazılım satıcıları iletişim bilgileri, Q-Z (Bu bağlantı, bir kısmı veya tamamı İngilizce olan içeriğe işaret edebilir)
    Microsoft, teknik destek bulmanıza yardımcı olmak üzere üçüncü taraf iletişim bilgilerini sağlamaktadır. Bu iletişim bilgileri önceden haber verilmeksizin değiştirilebilir. Microsoft bu üçüncü taraf iletişim bilgilerinin doğruluğunu garanti etmez.



    Yöntem 4: Tüm kabloların doğru şekilde bağlandığından emin olma
    Başka bir kablonuz varsa onu kullanmayı deneyin. USB aygıtları için, başka bir USB bağlantı noktası kullanmayı deneyin.



    Yöntem 5: Bilgisayarda temiz önyükleme yapma
    Bilgisayarınızın temiz önyüklemesini gerçekleştirmeye çalışan.

    Daha fazla bilgi için, Microsoft Bilgi Bankası'ndaki makaleyi görüntülemek üzere aşağıdaki makale numarasını tıklatın:

    310353 Windows XP bir "temiz önyükleme" durumunda başlatılacak biçimde nasıl yapılandırılır
    Temiz önyükleme sorunu giderirse, bilgisayarda uyumsuz bir program veya sürücü olabilir.

    Daha fazla bilgi için, Microsoft Bilgi Bankası'ndaki makaleyi görüntülemek üzere aşağıdaki makale numarasını tıklatın:

    316434 Windows XP'de gelişmiş temiz önyükleme sorun gidermesi nasıl gerçekleştirilir



    Yöntem 6: Medyaya veya aygıta başka bir bilgisayarda erişmeyi deneme
    Sorun devam ederse, medya veya donanım arızalı olabilir. Yardım için medyanın veya donanımın üreticisine başvurun.

    Üreticiye başvurma konusunda bilgi için, Microsoft Bilgi Bankası'ndaki makaleyi görüntülemek üzere aşağıdaki uygun makale numarasını tıklatın:

    65416 Donanım ve yazılım satıcıları iletişim bilgileri, A-K

    60781 Donanım ve yazılım satıcıları iletişim bilgileri, L-P (Bu bağlantı, bir kısmı veya tamamı İngilizce olan içeriğe işaret edebilir)

    60782 Donanım ve yazılım satıcıları iletişim bilgileri, Q-Z (Bu bağlantı, bir kısmı veya tamamı İngilizce olan içeriğe işaret edebilir)
    Microsoft, teknik destek bulmanıza yardımcı olmak üzere üçüncü taraf iletişim bilgilerini sağlamaktadır. Bu iletişim bilgileri önceden haber verilmeksizin değiştirilebilir. Microsoft bu üçüncü taraf iletişim bilgilerinin doğruluğunu garanti etmez.

    Not Hala bu hata iletisiyle ilgili sorunlar yaşıyorsanız, yardım için birine danışabilir veya desteğe başvurabilirsiniz. Desteğe başvurma hakkında bilgi için aşağıdaki Microsoft Web sitesini ziyaret edin:
    http://support.microsoft.com/contactus/?ln=tr


    aLıntı: http://support.microsoft.com/kb/891894/tr

     

     

    FreddyKrueger - 24.06.2009 - 22:56
  2. Arkadaşım sana çok teşekkür ederim sayende sürücümü çalıştırdım.

     

     

    hakialan - 29.01.2010 - 20:12
  3. ya arkadaslar ben yapamadım kameralı flaş bellek almıstım hem kamera hem bellek ama olmuyor yapamadım

     

     

    delali - 14.09.2010 - 22:48
  4. çok teşekkür ederim kardeşim çözüldü sorunum

     

     

    ruhmat - 18.09.2010 - 11:51
  5. dostum 2 tane birincil IDE 2 tane İkincil IDE var hanisini yapacağım lütfen yardım

     

     

    melabi - 27.01.2011 - 16:59
  6. Çok teşekkür... sorun çözüldü. Emeğinize sağlık

     

     

    eefsun - 05.08.2012 - 11:45
  7. ya resimli anlatım yokmu 4. madden itibaren kafam karıstı

     

     

    zoqqum65 - 23.08.2012 - 11:30



Benzer Konular

  1. Mswinsck.ocx Hatası ve Çözümü
    Konuyu Açan: SuSquN PeRi, Forum: Hardware Ve Overlocking.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj : 18.06.2012, 15:19
  2. Log hatası gerçek çözümü !
    Konuyu Açan: ratebe4a, Forum: Online oyunlar.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj : 11.05.2012, 11:39
  3. 8e5e03ff Msn Hatası ve Çözümü
    Konuyu Açan: AsPeNDoS, Forum: Sosyal.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj : 01.03.2012, 10:26
  4. isapnp.sys hatası ve çözümü
    Konuyu Açan: crazyossie, Forum: Windows.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 24.04.2010, 14:12
  5. 8100030d Hatası ve Çözümü
    Konuyu Açan: LEVIS-501, Forum: Sosyal.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj : 04.10.2009, 17:42

copyright

Soru Cevap