Alışveriş Canavarı - Skeç

  1. OYUNCU KADROSU:

    1. Arzu (Kız)
    2. Ertan (Erkek)
    3. Kaynana (Kız)

    DEKOR: Olay markette geçmektedir.Market dekoru için raflar, malzemeler ve kasa.


    (Oyun adamın eşini elindeki zincirli saatle hipnoz etmeye çalışmasıyla başlar. Kadın gözleriyle adamın elindeki saati takip etmektedir.)

    Ertan:_Relax hayatım… Relax hayatım… Relax hayatım… Daha az alışveriş, cebimizde daha çok para, relax hayatım… Daha az alışveriş, cebimizde daha çok para, relax hayatım…
    Arzu:_ (Biraz etkilenmiştir. Kafasını sallayarak uyanır.) Çek şunu Ertan , beni alışveriş yapmayayım diye hipnoz mu ediyorsun?
    Ertan:_Napiyim yani markete girdin mi çıkmak bilmiyorsun, ne var ne yoksa topluyorsun.
    Arzu:_ Ne yani, ben ihtiyacımız olan şeyleri alıyorum.
    Ertan:_Peki geçen alışverişte ne yapmıştın? Raftakilerle birlikte rafları da söküp gelmiştin. Poşetten iki tane de raf çıktı.
    Arzu:_ Ne var yani araya iki raf sıkıştıysa?
    Ertan:_Bak hayatım sakin olacaksın. Unutma aldığın her şeyin parası bizden çikacak tamam mı? Evet şu an korkulacak bi şey yok. Annene haber vermediğimiz iyi oldu. O da gelseydi hiç bi şey kalmazdı raflarda.
    Arzu:_ Sen benim anneme alışveriş manyağı mı demek istiyorsun?
    Ertan:_ Evet diyorum, neyse ki buralarda görünmüyor.
    Kaynana:_Hu hu meraba ben geldim.
    Arzu:_ Anneciğim biz de senden bahsediyorduk.
    Kaynana:_ Alacağınız olsun sizin, bana haber vermezsiniz ha. Neyse ki kapıcı sizin alışverişe gittiğinizi söyledi de koştum geldim.
    Ertan:_ Ulan kapıcı.

    (Alışverişe başlarlar.)

    Ertan:_ Hayatım unutma. Promosyonlara aldırma.
    Arzu:_ Hayatım bak ne aldım: Lastik zinciri.
    Ertan:_ Buyrun işte dakika bir gol bir. Hayatım bizim arabamız yok ki…
    Arzu:_ ama bu promosyon. Çim biçme makinesi alana lastik zinciri bedava.
    Ertan:_ hayatım bizim çim biçme makinesine ihtiyacımız yok ki…Bizim çimimiz bile yok. Biz apartman katında oturuyoruz unuttun mu?
    Arzu:_ Olsun bulunsun, ilerde olur hayatım.
    Kaynana:_ Bak bebek puseti alana öküz yemi bedava.
    Ertan:_ Aaa…
    Kaynana:_ Aman niye bağırıyorsun evladım.
    Ertan:_ On kiloluk öküz yemini napıcaz biz. Bizim öküzümüz yok ki…Ay bana bi şeyler oluyor.(Bayılacak hale gelir.)
    Arzu:_ Sakin ol hayatım. Ne oldu sana. Al bakiyim şu tansiyon ilacından.
    Ertan:_ Nihayet işe yarar bi şey aldınız.
    Arzu:_ Otuz tane çadır alana tansiyon ilacı veriyorlar.
    Ertan:_Otuz tane çadırı napıcaz. Biz bedevi miyiz.
    Arzu:_ İndirimde hayatım, promosyon, promosyon.
    Kaynana:_ Damat damat bak ütü aldım.
    Ertan:_ Anneciğim bizim ütümüz vardı, niye aldın ki? İki tane ütüyü napıcaz.

    Kaynana:_ Tencere kapağının yanında verdiler.
    Ertan:_ Benzini napıcaz.
    Kaynana:_ Kapı kolu alana bu benzin bedava.
    Ertan:_ Bu kapı koluna da mı para verdiniz?
    Kaynana:_ Evladım o da bedava. Bursa işi bıçak alana kapı kolu veriyorlar.

    (Adam kibrit kutusunu eline alır bakar.)

    Kaynana:_ Aaa bak bütün bu eşyaları neyle aldım biliyor musun? Kibritle. Bi kibrit alana bu kadar eşya bedava.
    Ertan:_ Anneciğim bu kibrit ne kadar.
    Kaynana:_ 200 YTL.
    Ertan:_ Biraz pahalı değil mi anneciğim.
    Kaynana:_ Sen nasıl olsun istiyordun?
    Ertan:_ Demek birazcık pahalı kibrit kutusuyla bu kadar eşya aldınız. Ben de bu promosyon kibritle kendimi yakmaz mıyım?

    (Adam benzini üstüne döküp kibriti yakmaya çalışır.)

    Arzu:_ Hayatım bak çakmak getirdim, bununla yak.
    Ertan:_ Sağol Arzucum. Beni ne kadar çok seviyormuşsun. Arzu o yanındaki kim?
    Arzu:_ Valla billa promosyon.
    Ertan:_ Arzu o yanındaki kim?
    Arzu:_ Bu mu? Barbaros. 200 YTL alışveriş yapan herkese bunu veriyorlar.
    Ertan:_ Arzu sen beni boynuzluyor musun?
    Arzu:_ valla promosyon. Bak hayatım bunu alana bu bıçağı da hediye ediyorlar.
    Ertan:_ Bu promosyon bıçağıyla ikinizi de delik deşik edeceğim.
    Kaynana:_ promosyon manyağı nolcak.

    (Adam elinde bıçakla onları yakalamaya çalışır.Karısıyla kaynanası kaçışır. Adam bi yandan da bağırır.)

    Ertan:_ kefen reyonuna gidin kefen reyonuna. Yanında promosyon olarak imam da veriyorlarmış. Ölümünüz bedava olacak.

    SON…

    Oyun Yazarı: Coşkun Binektaşı

     

     

    MiSS-FENER - 07.03.2009 - 02:57
  2. Ahahahah.Bayıldım.

     

     

    bigmen - 11.03.2009 - 15:33
  3. çok güzeldi ellerine sağlık

     

     

    duygulu43 - 11.03.2009 - 15:37
  4. manyak mış yha süperrrrr

     

     

    ZEYNEPTİREX - 06.10.2009 - 19:58



Benzer Konular

  1. Dürtü Kontrol Bozuklukları
    Konuyu Açan: Nerissa-Su, Forum: Ruh Sağlığı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj : 09.04.2013, 11:37
  2. AlışVeriş Canavarı Skeç
    Konuyu Açan: Efelerinefesi, Forum: Tiyatro.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 23.04.2011, 18:47
  3. Su Canavarı
    Konuyu Açan: YoRGun-ŞaiR, Forum: Flash Oyunlar.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj : 02.05.2010, 07:58
  4. Kitap Canavarı
    Konuyu Açan: AYIŞIĞI, Forum: Çocukça.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 09.06.2009, 04:04
  5. trafik canavarı
    Konuyu Açan: paye, Forum: Fıkralar.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj : 08.06.2009, 14:35

copyright

Soru Cevap

grafimx