Rüya Görmeyenler

  1. Merhaba Arkadaşlar

    Aklıma Takılan Bir Sorudur Bu

    Derler ki ;

    Rüya Görmeyen İnsan GÜNAHKAR İnsandır Bu Doğrumudur

    Walla Günahkar Olmak İStemiyorum ( Ben Rüya Görmem Hiç )

     

     

    myigitsoy - 20.05.2009 - 20:29
  2. rüya göremeyen insan yoktur, rüya görmek istemeyen insan vardır. rüyalar insanını ruhsal yükselişinin bir parçasıırlar. insan kendini ruhaniyetine ne kadar kapatırsa ( bu o dönem yaşadığı dünyevi sıkıntılardan dolayı da olabilmektedir) rüya görme ihtimali de o kadar düşer.

    Rüyaların sebebi yaşantımızdaki dışa vuramadımız içimizde yaşadığımız hislerimizin patlak verdiği anlardır ve demek oluyor ki rüya görmeyen (hatırlanıcak kadar etkili rüya görmeyen) insan yaşantısındaki çoğu şeyi içine atmayıp dışavuran rahat kasmayan insandır.


    NREM ve REMle alakalı bi durum. NREM derin uyku demektir.. REMde hafif uyku.
    insanlar uyku sırasında ilk yarım saati REM diğer 15 dk yı ya da 1 saati NREM olarak geçiriyo sonraki bilmem kaç dkyı REM sonrasını NREMde geçiriyosunuz.
    uyandığınızda bu sıra eğer NREMse o zaman rüyayı hatırlamanız imkansız. REMse hatırlarsınız.


    kaynak: ben oLmadigim keSin

     

     

    NarCicegi - 25.05.2009 - 02:21
  3. Rüya görmeyen insan yoktur, hatta hayvanlar dahi rüya görüyorlar...gördüğü rüyayı hatırlayamayan vardır.

    Günahkar olur denilmesinide kesinlikle anlamadım, ne alaka...nasıl bir alaka acaba

     

     

    Pedaliza - 25.05.2009 - 02:25
  4. Yani demek istediğim şu ;

    Dini içerikli bir yayında okudum şu an ismini hatırlamıyorum uzun süre oldu.
    Rüya görmeyen insanlar günahkar insanlardır.Hafızamda kalan kelimeler

    İnandırıcı olmamakla beraber akıl karıştırıcı olduğunu biliyorum.

     

     

    myigitsoy - 29.05.2009 - 16:40
  5. vallah ahergün 2 posta görürüm ben

     

     

    oltulurodi12 - 30.05.2009 - 20:37
  6. myigitsoy
    rüya görmek için yüzüstü yatmayı dene.
    günahkar bölümüne gelince asla böyle bir şey yoktur.saçma olduğuna kesinlikle şüphen olmasın.

     

     

    alp-perss - 30.05.2009 - 23:00
  7. Yatarken yüzü koyun yatılmamalıdır. Peygamber Efendimiz (s.a.v.) bu yatış şeklini yasaklamıştır. Peygamber Efendimiz, mescidde bu şekilde yatan birisini uyandırmış ve "Bu şekilde yatmak Allah'ın sevmediği bir yatış şeklidir" buyurmuştur. (Ebû Dâvud, Edeb:95)

    Kaynak: Sorularla islamiyet

     

     

    mollycan - 31.05.2009 - 00:12
  8. Sorumun Yanıtını Bi Nevi Almış Oldum Teşekkürler Arkadaşlar.

     

     

    myigitsoy - 31.05.2009 - 14:19
  9. rüye görmeyenler saglik sorunlari oldugunu duydum ama nekadar doru onu bilemiyorum

     

     

    tetikci32 - 07.06.2009 - 19:09



Benzer Konular

  1. Görmeyenler Görenlere Kur'an-ı Kerim'i Öğretecek
    Konuyu Açan: DeRDeST, Forum: Engelliler Forumu.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj : 21.07.2013, 14:18
  2. Rüya Nedir? Rüyanın Tanımı, Rüya Hakkında
    Konuyu Açan: Sarsın, Forum: Rüya Genel Bilgiler.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj : 11.05.2012, 09:02
  3. Rüya Nasıl Görülür - Rüya Görmenin Nedenleri
    Konuyu Açan: Züleyha Günel, Forum: Rüya Genel Bilgiler.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 15.05.2011, 13:37
  4. Saddamın asılma anı(tvde yok)görmeyenler varsa bakabilir+18
    Konuyu Açan: varolcan, Forum: Videolar.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj : 17.01.2007, 16:28
  5. Güneş yüzü görmeyenler bol süt içmeli
    Konuyu Açan: casper, Forum: Sağlık Genel.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj : 24.01.2006, 12:51

copyright

Soru Cevap

grafimx