REKLAM




+ Konuyu Cevapla

Cd Rom Calişmiyor Yardim

  1. Yazan: emirkan
    No Avatar

    REKLAM


    selam arkadaşlar benim cd rom calişmiyor ne cd'si takarsam takim calişmiyor
    işik yaniyor ama tik yok nedeni ne olabilir Register
    yardim edersenis sevinirim Register
    Saygilar


    Facebook




    Üyelik

  2. Yazan: BarutÇu
    No Avatar
    Register Arkadaşım kasani oynattiysan ışıklarin yanmasi önemli değil. Bağlanti kablolarini kontrol et. Ama ondan önce bence kesinilkle AYARLAR>DENETIM MASASI>DONANIM EKLE KALDIR dan CD romunu kaldir. Sonra bilgisayarini yeniden başlat. YENI DONANIM BULUNDU fln diyecek. %90 XP kullaniyosan CDROMUNU otomatik tanicak zaten olmassada: Netten CD romunun Driverini indir. Ve onu yukle. Buyuk ihtiamal sorunun çözülür. Ama CDROM un Creative se bu sorunu bende yaşadim. Üzgünüm ama CDROM un optik okuyucusu yanmış olabilir. Ve de CDROM dan daha pahli bi tutara geliyormuş yaptirmasi... Register

    Ama umarim DRİVER yeniden yükleyerek halledersin bu işi
    Not: internet bağlantin çok yavaşsa veya elinde CDROM un driver CDsi bulunuyorsa hiç boşuna nete girmiyim diyosan başka bi CDROM bağla bilgisayarina ordan yukleme yap.
    Register
  3. Yazan: emirkan
    No Avatar
    tsk ederim barutcu arkadaşim bi deniyim ne olcak Register
  4. Yazan: ferdifon5
    No Avatar
    Selam emirkan arkadasim Sana bir soru Arbeitz Platz ta Cd rom duruyormu Yada Silnmismi oradan eger öyle ise Ne kadar CD koyarsan koy Lufwerk Calisir ama Acmaz eger öyle ise Sana yardimci olabilirim
  5. Yazan: recycler
    No Avatar
    cdrom a cd takılıyken cdromun yanlarından ortalayıp iki elini yumruk şeklinde vuruyorsun. abartma hdd falan bad sektör yaparsın.
    bende ki LG cdrom temizleme cd si taktım falan hiç kar etmedi. Hangi cd yi takarsam taktım. Cd sürücüye bir disk takın diyodu.

    anlattığım gibi son çare olarak yumrukladım çalıştı. Kaba kuvvet bazen işe yarıyo.
  6. Yazan: emirkan
    No Avatar
    recycler

    cdrom a cd takılıyken cdromun yanlarından ortalayıp iki elini yumruk şeklinde vuruyorsun. abartma hdd falan bad sektör yaparsın.
    bende ki LG cdrom temizleme cd si taktım falan hiç kar etmedi. Hangi cd yi takarsam taktım. Cd sürücüye bir disk takın diyodu.
    anlattığım gibi son çare olarak yumrukladım çalıştı. Kaba kuvvet bazen işe yarıyo.
    evet besen yardim ediyor doru diyorsun ama bu sefer ne denedisem olmadi
    yinede yardim icin sağol arkadaşim Register
  7. Yazan: Sentinus
    No Avatar
    DOS üzerinden cdrom u okuttur, olmuyorsa cöpe atabilirisin,....
  8. Yazan: 0bez
    No Avatar
    bence öncelikle cdrom temizleme setiyle cd romunu temizle. ama bazı cdromlar var gercekten ölüm örnegin aopen marka cd rom okumazsa imkanı yok bir daha okutamazsın. o kadar pahalı bisey degil zaten canını sıkacagına al bi tane cd rom kurtul.
  9. Yazan: hüso
    No Avatar
    üstat sen xp kullanıyorsa xp Lg sürücüleri bazen tanımıyor kendi kendine hata veriyor sanırım Lg sürücülerin bir cogunda bu hata var bazen calısır bazen çalışmaz ben busorunu söyle hallettim Lg garantiye yolladım başka sldım samsun.asus.msl


  1. Yazan:
    no avatar


    REKLAM



Benzer Konular

  1. BİLGİSAYARIMDA AĞ ERİŞİM USB GİRİŞİ ÇALIŞMIYOR
    Konuyu Açan: Kayıtsız Üye, Forum: Soru - Cevap.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 15.10.2012, 22:25
  2. Yardim Sitemde bir sorun var Lütfen Yardim!
    Konuyu Açan: ergo, Forum: joomla.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj : 14.06.2008, 02:29
  3. 1&1 yardim
    Konuyu Açan: muallim, Forum: Güvenlik Ve DSL.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj : 18.10.2006, 02:21
  4. Via 694 x YARDIM!...
    Konuyu Açan: TaLaY, Forum: Hardware Ve Overlocking.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj : 12.04.2006, 20:54
  5. farklı internet tarayicilari pc de calişmiyor
    Konuyu Açan: liverali, Forum: Windows.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 19.04.2005, 00:30

copyright

Soru Cevap

grafimx