6.Sınıf Performans Ödevi - Öykü Oluşturma

  1. 6.Sınıf Performans ödev konusu - öykü oluşturma performans ödevi


    Ders Türkçe
    Sınıf 6 / A
    Konu Ya Başka Bir Varlık Olsaydım?
    Beklenen Performans Kendini Başka Bir Varlığın Yerine Koyma, Anlam Kurma, Yazma Kurallarını Uygulama
    Değerlendirme Dereceli Puanlama Anahtarı
    Teslim Tarihi 18 KASIM 2013 PAZARTESİ

    Bu çalışmayı başarıyla tamamlayabilmeniz için aşağıdaki adımları izlemelisiniz:

    • Öykünüzü yazmadan önce kendinize bir varlık seçiniz. Bu varlık bir hayvan, bir bitki olabileceği gibi cansız bir varlık da olabilir.
    • Seçtiğiniz varlığın bir gün içinde kimlerle, nelerle karşılaşabileceğini, başından ne gibi olaylar geçeceğini düşününüz.
    • Seçtiğiniz varlığın yerine kendinizi koyunuz. Onların gözünden insanları anlatınız.
    • Öykünüzde o varlığın bir gününü anlatınız. Başından geçen olaylara, duygularına, ailesine, arkadaşlarına öykünüzde yer veriniz.
    • Çalışmanızın giriş (kendini tanıtma, mekândan bahsetme vs.) , gelişme(olayların anlatılması, varlığın duygularına, varlığın arkadaşlarına yer verilmesi vs.) ve sonuç (olayların bir sonuca bağlanması, hikayeden çıkarılacak ders vs.) bölümlerine ayrı ayrı paragraflarda yer vermeyi unutmayınız.
    • Seçtiğiniz varlıkla ilgili resimler bulunuz. Öykünüzü uygun resimlerle süsleyiniz.
    • Çalışmanızı istediğiniz renkte A4 kâğıdına, mürekkepli kalemle ve eğik el yazısı ile yazınız.
    • Yazınızı özenli ve okunaklı bir şekilde yazmalı, yazım ve noktalama kurallarına, sayfa düzenine dikkat etmelisiniz. İsterseniz önce karalama kağıdına hikayenizi yazabilir daha sonra öğretmene teslim edeceğiniz kağıda hikayeyi geçirebilirsiniz.
    • Çalışmanızı zamanında bitirecek şekilde planlamalı ve bu plan doğrultusunda gerçekleştirmelisiniz.
    • Dereceli Puanlama Anahtarı ölçütlerinin dikkate alınız. Öykünüz bu ölçeğe göre değerlendirilecektir.

    PUANLAMA ANAHTARI

    İÇERİK
    ( Öyküde devamlı aynı sözcükler tekrar etmemeli. Yaratıcı, sıkıcı olmayan bir anlatımı olmalı. Atasözleri ve deyimlerden faydalanabilirsiniz.)
    MATERYAL KULLANIMI
    (Çalışma hikâyeye uygun görsellerle desteklenmeli. Bunlar bir yerden kesilebilir veya kendiniz çizebilirsiniz.) YAZIM ve NOKTALAMA
    (Kelimelerin yazımına dikkat edilmeli ve noktalama işaretlerine uyulmalı.) TERTİP - DÜZEN
    (Düzenli ve okunaklı bir yazı ile yazılmalı. Sayfa kenarlarında yeteri kadar boşluk olmalı.) ZAMANLAMA
    (Ödevi belirtilen zamanda teslim etmelisin)

    4 puan: Becerinin tümü eksiksiz yapıldıysa
    3 puan: Becerinin çoğunluğu yapıldıysa
    2 puan: Becerinin yarısı yapıldıysa
    1 puan: Becerinin çok azı yapıldıysa
    0 puan: Beceri istenilen düzeyde yapılmadıysa

     

     

    Nehir - 12.11.2013 - 23:13



Benzer Konular

  1. Dil ve Anlatım Performans Ödevi
    Konuyu Açan: Kayıtsız Üye, Forum: Soru - Cevap.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 30.11.2013, 12:57
  2. 6. 7. 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Performans Ödevi Konuları
    Konuyu Açan: Nehir, Forum: İlköğretim.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj : 16.05.2013, 17:35
  3. Edebiyat Performans Ödevi
    Konuyu Açan: bahti45, Forum: Soru - Cevap.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 06.05.2012, 14:58
  4. performans ödevi
    Konuyu Açan: Kayıtsız Üye, Forum: Soru - Cevap.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 17.01.2011, 16:58
  5. 2. sınıf performans ödevi
    Konuyu Açan: betül10, Forum: İlköğretim.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj : 18.01.2009, 13:24

copyright

Soru Cevap

grafimx