REKLAM




+ Konuyu Cevapla

Facebook a Nasıl Video Yüklenir ?

  1. Yazan: asimavilik
    No Avatar

    REKLAM


    1 yüklemeden ne kadar sonra diğer videoyu yükleyebiliyoruz.. yardımcı olabilir misiniz??


    Facebook




    Üyelik

  2. Yazan: neden_92
    No Avatar
    uff ya bu facxebookmudur ne niye 2 dkdan fasla yükleme kabul etmiyo birde her hangi bir siteden paylaşım yaptıgım zamn videoyu islemek için o siyete yönlendiriyor bunu iptal etme gibi bir seceneğimiz yokmu:S
  3. Yazan: Dijar Asmen
    No Avatar
    uff ya bu facxebookmudur ne niye 2 dkdan fasla yükleme kabul etmiyo birde her hangi bir siteden paylaşım yaptıgım zamn videoyu islemek için o siyete yönlendiriyor bunu iptal etme gibi bir seceneğimiz yokmu:SRegister
    Facebook maksimum toplam 1 gb alan veriyor size zaten..yanlıs bişey yapıyorsunuz..çünkü ben şimdiye dek 20 den fazla yükledim sorun yaşamadım 10dklık bile ekledim
  4. Yazan: Dijar Asmen
    No Avatar
    Register 1 yüklemeden ne kadar sonra diğer videoyu yükleyebiliyoruz.. yardımcı olabilir misiniz??Register
    Yüklediğiniz videonun kalitesine bağlı

    eğer 5 dklık bir slayt ise 5 dk falan tabi bağlantınıza göre
  5. Yazan: saka478
    No Avatar
    slm arkadaşlar benim pro show gold üzerinde yapmış oldugum klibi facebooka atamıyorum dosyayı desteklemiyor acaba farklı bir program üzerindemi yapmam gerekiyor bu videomu nasıl atabilirim konuyla ilgili yardımcı olursanız sevinirim .
  6. Yazan: bora01
    No Avatar
    arkadaşlar 2 dk uzun vıdeoları ındırmıyor naberiniz olsun.
  7. Yazan: dadLu qz selin
    No Avatar
    saolll
  8. Yazan: PARLATIR
    No Avatar
    hazırlamış olduğum bir video sunumunu bilgisayarımdan fecebok a yüklemek istiyorum 1,00MB yaklaşık 7 dk bir video ama geçersiz uzantı diye uyarı geliyo ne yapabilirim
  9. Yazan: Fiyakalı
    No Avatar
    ilk sayfada yazanları yaptın mı?


  1. Yazan:
    no avatar


    REKLAM



Benzer Konular

  1. Facebook Zaman Tüneli Kapakları Fotoğrafları Nası Yüklenir
    Konuyu Açan: Nerissa-Su, Forum: Facebook.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 24.02.2012, 17:19
  2. Facebook'a Nasıl Video Eklerim
    Konuyu Açan: Nerissa-Su, Forum: Facebook.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj : 24.05.2011, 14:37
  3. Facebook’a Video Nasıl Yüklenir Resimli Anlatım
    Konuyu Açan: Nehir, Forum: Facebook.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj : 17.02.2011, 12:08
  4. facebook a nasıl video yüklenir
    Konuyu Açan: Kayıtsız Üye, Forum: Soru - Cevap.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj : 18.04.2009, 19:29

copyright

Soru Cevap

grafimx