Muşta Askerlik Yapanlar

Muş askeriye - muşta askerlik kimler yaptı

Askerlik anılarınızı,yaşadığınız zor şartları, ve orada askerlik yapacak olan mehmetçiklere bu başlık altından yardımcı olabilir, bilgi sahibi yapabilirsiniz...

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 24013
favori
like
share
Kocak1991 Tarih: 13.07.2013 04:10
Ben 1.ci tabur 3.bolukteydim yaklasik 5 ay alayda kaldik ve daha sonra ust bolgesine ciktik mus varto caylar jandarma karakoluna hicde anlatilan gibi deyil cok zorlugu yok 2 3 gunde bird operasyon oluyo gidip geliyosun sonra istirate cekiliyosun bide yorum yazanlar cok eski tertipler ben 91/3 tertip olarak
eagleyusuf Tarih: 19.08.2011 13:58
S.A. AHMET ÇAVUŞ BEN SENİ TANISIM BEN YUSUF ÇAKAMAK 84.4 -TERTİP NASILSIN NELER YAPIYOSUN SANIRIM SEN ANTEPLİYDİN ALLAHA EMANET OL GÖRÜŞMEK ÜZERE
eagleyusuf Tarih: 19.08.2011 13:49
s.a.bende 84.4 olarak 1.tabur..1ci bölükte görev yaptım bölük komutanım sayın TOLGA AKIN..VE..MUSTAFA ÇAKIRDI..HİÇTE OKADAR ZOR BİR ŞARTTA BULUNMADIK YANİ BİRAZ ABARTIYORSUNUZ BEN BİNGÖL YEDİSUDADA BULUNDUM ARASIRA ÇATIŞMLARDA OLDU AMA HİÇ BİZ ORDA ZAİYAT VERMEDİK AMA BİZDEN SORA NURULLAH KARDEŞİMİZ MEKANI CENNET OLSUN ŞEHİT OLMUŞ
AHMET İŞLER Tarih: 19.01.2011 17:41
muş rahat yer ama terör felan yok havası biraz soğuk ve kargaları çok ses yapıyor bilgi edinmek isteyen arkadaşlara cevap olsun çatışma felan hikaye rahat rahat gidin askerliğinizi yapın güzel yer he sadece çarşısı biraz küçük oda sıkıntı olmasa gerek:5:
muş merkez Tarih: 03.11.2010 10:36
arkadaslar yokmu muşla ilgili bilgisi olanlarr askerimiz ve biz merak ediyoruzz
TİM KOMTANI Tarih: 04.10.2010 21:39
tim komtanı 84 1 yazı konakdaydık 7 kişi italyan yapımı topuk kopara mayın döşeliydi hemen yanımızdaki tepe karşıda taciz tepe aşağıda birkaçtane ev çadırdan yemek hane kanti seyyar banyo suat uzman adana kozan hamam köylü idi 36 gün dağda kalıp tesgere aldımbukadar isbat yeter heralde rahmetliş manga komtanım idi onu benden iyi kimse tanıyamaz hadi ey vallah
iskender1982 Tarih: 25.09.2010 22:17
ben iskender emanet 1982/1 tertip muş 49. iç güvenlik tugay komutan yardımcılıgı bahri alpan kışlasında sıhıye er olarak 30 yataklı iaşe revir eri olarak askerligimi yaptım..cok güzel anılarım oldu. hangi birini anlatsam size bitmez emin olun.. muş doguda gidilebilecek en güzel yerlerden biridir. yazı ve kışı cok ayrıdır. yazın güneşi yakar bunaltıcı bi havası vardır. kışı adamı dondurur nöbetleri 10 dakikaya düşer. en güzel 1 tertip gitmek 2 yaz 1 kış görüyosun. ben 1 tertip gittim ordan biliyorum ha bu arada muşun güzel bi lafı var askerler kendileri söylerdi. yazın tozu.. kışın buzu.. kargatır kuşu.. a..... kodumunun muşu.. gidince neden böyle diyolar daha iyi anlarsınız ..
evet arkadaşlar ben revirde cok kafadan istirahat yazdım 3 gün 2 gün cok verirdim .. akşamları kolluk tutardık biz. nöbetimz o zaten başka yok kolluk ne oluyor gece revire gelen askeri ateşi varsa serum tak inesini yap iyileştirmeye calış yolla görev bu...
bir gün 1 yıllık askerim gece 3 de bi asker getirdi 2. bölügün revircisi hic unutmam bi cocuk iskender abi yeni geldi bu cok ateşi cıkmış baktım yanıyo bir de bi aglıyo. içim gitti benim ilk zamanlarım aklıma geldi anne baba hasteri belli özlem duyması felanda ona bi igne bi serum bi soguk komples revirciyede yazimmi buna 3 gün istirahat bak caklır anlaşılırsa yazmim dedim yaz dedi abi anlamazlar 4 gün yazdım 4 gün sonra bana bi getir bakim dedim iyileşmiş 4 gün sonra geldi abi dedi ailem senle telefonda konuşmak istiyor dedi anlatmış durumları. gittik revirin ankesörlü telefonundan aradık babasıyla konuştum annesiyle cok mutlu oldum oglunuz önca allaha sonra bana emanettir dedim.. ve o gün bu gündür 10 sene olacak ilkerle dostuz arkadaşız daha nicelerini böyle iyi ettim 5 doktor vardı 1 dişci 1 pskolok2 hemşire 10 er 1 cavuş sonra revir bi ara 20 asker oldu gidenler gelenler 10 kaldık anılar dün gibi aklımda anlatmakla bitmez arkadaşlar bana sormak istediginiz bilmek istediginiz bir şey varsa iskender84msn.com adresinden ulaşabilirsiniz.. hoşkalalın allaha emanet olun..
topcu taburu 1 bataryay düşenler ayvayı yediler anlatırım sonra
2 taburu piyade
karargah destegi
levazımı
boru trampeti ve reviri benden bi dinleyin kitap olur...
muşa düşenler bana yazsın...
merkez komutanlıgını inzibat olanları
samsun sahar sıhıye okuluna gidecek olanlar onlar yazsın ciftlik caddesinde metfar kafeye metin ve faruk abilerimi hic unutmam ben giresunlu biriyim 30 istanbulda paşabahcecde yaşamaktayımm allaha emanet olun iskender emnate
polat1984 Tarih: 11.06.2010 20:50
84/1 ler operasyonda yoktu yazıkonağını bizkurduk yani 84/2 ve 84/3 lerle başladı arkadaşım.tim komutanı
polat1984 Tarih: 05.05.2010 16:58
Adım Halil İbrahim POLAT 2 nci taburda s1 yazıcısıydım senın adın?